Kampanie reklamowe Radom, Warszawa
slide slide slide slide slide

Kampanie reklamowe Warszawa, Radom

Oferujemy kompleksową organizację kampanii reklamowyh. Zakres usług opracowujemy i uzgadniamy indywidualnie, dopasowując rodzaj aktywności marketingowych do konkretnego produktu, marki, firmy czy branży.

 

Prowadzimy działania zarówno za pomocą tradycyjnych narzędzi promocyjnych (ulotki, katalogi, bilboardy, plakaty, banery, naklejki, itp.), jak również w świecie wirtualnym (media, portale społecznościowe, popularne wyszukiwarki, itp). Prowadzimy profile firmowe, animujemy ruch, itp. Ponadto, pośredniczymy we współracy z mediami (radio, tv, prasa) oraz operatorami firm komunikacyjnych (miejskie autobusy, korporacje taxi, itp.).

 

Kampanie reklamowe - przykłady aktywności:

 

  • poligrafia - ulotki, katalogi, biznes karty, itp.
  • reklama - banery, billboardy, oklejone samochody
  • grafika reklamowa - odświeżenie wizerunku, zmiana loga, ustalenie kolorystyki i jednolitej linii graficznej
  • media społecznościowe - profile firmowe, aktywność
  • strony i sklepy internetowe
  • promocje w autobusach komunikacji miejskiej
  • reklamy radiowe i telewizyjne (media lokalne)
  • dystrybucja gadżetów reklamowych

 

W przypadku zainteresowania naszymi usługami dot. organizacji kampanii reklamowych, zaprezentujemy nasze dotychczasowe realizacje, m.in.:

 

  • szkoła jazdy - stworzenie spójnego wizerunku od początku powstania firmy (logo, kampania wizerunkowa w mediach społecznościowych, reklama banerowa, branding samochodów, współpraca z organizacjami studenckimi i promocja na juvenaliach - efekt: lider w zestawieniu szkół jazdy, dynamiczny rozwój firmy

 

  • producent ogrodzeń - odświeżenie wizerunku po kilku latach istnienia firmy (zmiana loga, kampanie reklamowe w kilku segmentach, prestiżowe oznakowanie produktów (grawer laserowy), branding nowej siedziby firmy - efekt: zwiększenie sprzedaży, konieczność zmiany i powiększenia siedziby firmy

 

  • producent akcesoriów meblowych - stworzenie całościowej linii graficznej, ustanowienie jednolitej i profesjonalnej kolorystyki, organizacja koncepcji wystawienniczej (stoiska targowe, wizualizacja, prezentacja produktów), wsparcie działu sprzedaży firmy (projekt i produkcja katalogów, informatorów, itp.) - efekt: zasygnalizowanie obecności firmy na ogólnopolskim rynku meblarskim, rozwój działu i zwiększenie sprzedaży, profesjonalizacja procesów wewnętrznych firmy

 

  • salon meblowy - analiza rynku lokalnego, badanie struktury klienckiej - zmiana wizerunku firmy z nastawieniem na nowoczesność i młodszy segment odbiorców, wyższy standard obsługi, kampanie w mediach społecznościowych, kampanie banerowe, oznakowanie siedziby firmy - efekt: zmiana postrzegania firmy, zwiększenie sprzedaży.

 

Zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Handlowym (Radom, Warszawa).